12 Temmuz 2011 Salı

Yazmıyorum, çünkü...


-...Akraba istilasına uğradım..Çekirge sürüsü gibiler mübarek..Yalnız kalmak imkansız..Dolayısıyla kendime birazcık zaman ayırıp o blog yazma moduna giremiyorum..Birazcık girsem kesin bir şey oluyor ve o konsatrasyon-sessizlik kayboluveriyor..Üzücü bir durum tabii ki..İnsan dinlenmek için evinden kaçar mı lan?

-...Laptop'ım fazla ısınıyor..Zaten yaz mevsiminde olduğumuz için -doğal olarak- havalar fazla bir sıcak..Bir de buna ısınmış bir laptop ekleyince çekilmez bir sauna etkisi oluşuyor..İnsanın yazası gelmiyor..İnternet başında da  fazla duramıyorum bu yüzden..Bir Ipad'im yok ki koyayım kucağıma, oradan blogger'a gireyim :(  (dev bir buz kütlesinin üzerinde laptop kullanmayı düşünmedim de değil)

-...Karoshi denilen illete bulaştım..Bildiğin hastalık lan..Çok zevkli ve bir türlü bırakamıyorsun (çekirdek çitlemenin oyun hali!)..En eski versiyonundan en yeni pc versiyonuna kadar (iphone-ipad yok diye bir üstte üzülmüştüm zaten, son oyunda bu zamazingolar için çıkmış) üşenmeden 3-4 kez bitirdim...Bulaşmak isteyen baksın: dikkat bağımlılık yapar

-...Twitter..Evet...Yazmıyorum, çünkü twitter..Eskiden aklımıza bir şey gelince, onu dallandırıp-büyütürdük ve o şeyden bir blog yazısı ortaya çıkardı..Ya da küçük küçük maddelerden "anektod silsilasyonu" olurdu..Şimdi "blogger'ın özet geç piç"i twitter yüzünden o şeyler direk 140 karakter olarak kalıyor..Fast food kültürü hayatımızı çok bozdu...Tumblr'a değinmiyorum bile..

-...Malın Gözü de bitti ühühüh..Rectoa ile eş zamanlı tanışmıştık blogger'la...O blogunu kapatınca ben de yazmadım işte..

-...harddiskimin bozulmasıyla kaybolan dizi-filmlerimi tekrar indirmekle meşgulüm..O işi yaparken blogla ilgilenemiyorum..Nasıl bir alaka bilemedim, ama öyle işte (yersen)

-...daha soruşturma tamamlanmadı..Yargı henüz bir karar vermeden bu konu hakkında konuşmam doğru değ....öhm....pardon...bahaneleri karıştırmışım..

-Yazmıyorum çünkü tembelim...Kısa ve öz..İlk başta bunu itiraf edebilsem başka bahaneler uydurmaya gerek kalmazdı ya, neyse..

Biterken Nil Karaibrahimgil - Bu Mudur çalıyordu...Tekrar görüşebilmek dileği ile, kendinize iyi bakın efendim

1 yorum:

Adsız dedi ki...

al bendende okadar.guzel sıralamassın sebeplerımızı.


ben su karoshi neymıs bır bakayım :)