25 Eylül 2011 Pazar

Sezon Başlarken Diziler

Müjdeler olsun! Bu hafta itibari ile dizilerimiz yavaş yavaş geri dönmeye başladı..Kendi adıma konuşursam; pazartesi (bizim için salı günü) How I Met Your Mother ve perşembe (cuma) The Big Bang Theory ile startı vermiş bulunmaktayım..Hazır başlamışken, ufak bir değerlendirme yapmak istiyorum sezon hakkında..Bu sene, ayıptır söylemesi 11 diziyi takip etmeyi düşünüyorum (yazıyla on bir!!!)...Sayı "birazcık" fazla gibi görünse de bunlardan sadece 5'ini güncel olarak takip edip- diğerlerini sene sonunda toplu izleyeceğim nasıl olsa diye kendimi teselli ediyorum..Hem bu 5 diziden 2'sinin en geç Aralık ayında biteceğini, diğerlerinin de habire ara vereceğini düşünürsek; hafta başına taş çatlasa 2-3 bölüm düşer herhalde..Fazla değil..Sakinleş...sakinleş :) (DİKKAT SPOILER BAŞLANGICI!!!)

1-How I Met Your Mother (başladı) :

Her ne kadar son sezonlarında eski günlerini mumla aratsa da, himym bu sene de güncel takip edeceğim dizilerden biri..Fena alışmışım bu beşliye, ne yapalım :) 7. sezona da umut verici bir şekilde başladılar hani..Bayılarak izledim :) Umarım sezon-başı gazı değildir, devam eder bu yükseliş..İkinci bölümün sonundaki Ashley Williams süprizine değinmiyorum bile...O an Ted'den daha fazla şaşırdım..Meğer Ashley'ciğim bana bile haber vermeden, diziye dahil olmuş, ehe ehe.. Hazırlıksız yakalandım...En az 4-5 bölüm dizide kalacağını düşünürsek, bu bile yeterli benim için :)


2-House MD (3 Ekim) :
Bu seneki en "ağır top"um House..Geçen sezonki finalin ardından müthiş bir başlangıcın (belki de sezonun) bizi beklediğini tahmin etmek için müneccim olmaya gerek yok..House'un hapiste olacağı söylentileri var ki, off of..6. sezon başlangıcı gibi efsane bir başlangıç neden olmasın? Lisa Edelstein'in diziden ayrılması -kayıp gibi gözükse de- başka bir artı olabilir...House'un, bizi hayalkırıklığına uğratan-sıkıcı "ilişki adamlığı"ndan çıkıp, sevdiğimiz huysuz-depresif haline geri dönmesi demek bu..Güzel bir olay bence..İnşallah senaristler Cuddy'nin yerine, ona çok benzeyen bir müdürü diziye dahil etme hatasına düşmezler..Fazla ihtimal vermesem de bu olasılıktan tırsmıyor değilim..Önümüzdeki pazartesi günü her şeyin mümkün olabileceği bir prömiyer bizi bekliyor..House MD yüzümü kara çıkartmaz inşallah :)


3-South Park (5 Ekim) :
Hakkında konuşmaya gerek bile duymuyorum..15 senedir hiç değişmeden güzel bir şekilde devam ediyorlar zaten..Bu kasabayı ve dört çocuğu her zamanki gibi takip edeceğim tabii ki..Sezonun ilk yarısınnda, kendilerine has tarzları ile hüzünlü sayılabilecek bir kapanış yapmışlardı..Muhtemelen gelecek iki bölüm de bu konu ile ilgili olacak..Son sezonlarda, Matt ile Trey'in üçleme merakının arttığını görüyoruz..Daha sonra 5 bölüm daha yayınlayarak ve sezonu bitirecekler..Yetmese de hiç olmamasından iyidir...


4-The Big Bang Theory (başladı) :
Geçen sene "entresan" bir noktada bırakmıştı TBBT...Raj ile Penny'nin "komik" durumlarını sezon boyunca bolca göreceğiz herhalde..Tabii bu dizi için olaylar pek de önemli değil..Zayıf olan olaylardan çok, karakterleri sevdiğim için takip ediyorum..Ara sıra tv'de denk geldiğimde izlediğim sıkıcı bir sit-com olarak başlayıp (ilk iki sezon), bu günlere gelmesi takdir edilesi..Bu durumda aslan payı tabii ki Sheldon Cooper ve O'na hayat veren Jim Parsons'ın..Haftada 22 dakika TBBT ile rahatlamak çok iyi olacak :)


5-Two And Half Man:
Bu sezon düzenli olarak takip edeceğim son dizi 2,5 adam..Ancak diğerlerinden farklı olarak kendisini tv üzerinden -bir önceki sezonu- takip edeceğim..Sebebi malum..Charlie Sheen'nin olaylı son sezonu merak ettim..O bitince ardından birkaç bölüm de A.Kutcher'ı izlerim internetten..Daha fazlasına dayanabileceğimi sanmıyorum..Sonrasını arada sırada tv'de denk gelirsem -ve işim yoksa- izlerim..Eski günlerdeki gibi..


6-Spartacus Blood And Sand:
Her ne kadar Andy'siz bir garip olacaksa da.....Umarım Liam Mcintyre Spartacus'ün hakkını verir..Şu an başlangıç tarihi belli değil...


7-Walking Dead (16 Ekim):
İlk sezondaki 6 bölüm ile tadı damağımızda kalmıştı...Süper bir dizi olmasa da, o zombiler için bile izlenir :) Yeni sezon fragmanı da fena değil...Ayrıca 2. sezonun en az bir bölümünü Stephen King'in yazacağı söyleniyor..Bu dizi ile Stephen'ın birleşimi nasıl olacak, merakla bekliyorum :)


8-Dexter (2 Ekim):
Dexter'ı güncel olarak takip etmiyorsam tek sebebi bekleyemememdir :) Bölüm sonunda meraklanıp, bir hafta boyunca onu düşünmektense, biriktirip topluca izlemek daha hayırlı :) Yine bomba gibi bir sezonun bizi beklediğinden adım gibi eminim...Slogan da süper :) Sevgili Dexter'ımız geçen seneki "ortak" işini bırakıp, yine tek başına olacak sanırım..Yardım almadan, aynı anda nasıl iyi bir baba ve iyi bir katil olacak, hep beraber göreceğiz...Bu sene toplu izleyemek için en fazla can attığım dizi Dexter..Sanırım finalin yayınlanacağı gün oturup izleyeceğim tüm sezonu :)


9-The IT Crowd:
Bu sene yayınlanıp yayınlanmayacağını bilmiyorum..Ama yayınlanmazsa diye yapımcılara/senaristlere şimdiden laflar hazırladım :) Zaten 6 bölümcük bir şey..Koca bir sezonu neredeyse türk dizilerinin bir bölümüne eşit..Hala yetiştirilemiyorsa ayıp...Bi'el atalım lütfen bu süper diziye :)


10-Parks And Recreation (22 Eylül):
İlk sezonu fena sayılmazdı..İkinci sezonu departmanın "sıcak" ortamı için izlenilebilirdi..Üçüncü sezon fiyaskoydu..Dördüncü sezonu Aubrey Plaza ve Nick Offerman için izleyebilirim..Çakma The Office :)


11-Shameless (8 Ocak):
İzleyip izlemeyeceğimi pek bilmiyorum..O zamanki ruh halime bağlı olacak büyük ihtimal...Büyük bir gazla başlasam da, beklentilerimin altında kalan bir ilk sezonu vardı..Tamam..Güzel bir olay örgüsü var..Müzikleri süper..Karakterlerin hepsi ince ince işlenmiş..Mandy taş :) Ancak ısınamadım..Dizide soğuk olan birşeyler var..Yine de son bir şansı hakediyor...

2 yorum:

Uyumayan Ses dedi ki...

big bang theory mükemmel bir başlangıç yaptı, özellikle 2. bölümde çok güldüm. özlemişim valla, moralim yerine geldi hehe

Panda dedi ki...

daha izleyemedim big bang theory'i..ne zaman izleyecek olsam bir aksilik çıkıyor..bu akşam izleyebileceğim inşallah :)