12 Ağustos 2011 Cuma

O değil de seni seviyorum...

" gittin benden.
niye gittin bilinmez, vardır geçerli bir sebebin.
biriyleymişsin öyle diyorlar, doğrudur.
aşk-meşk mevzularında hesap sorulmaz kimseye...
neden denmez...

iyi ki geldin ama... iyi ki gelmişsin yani...
çok iyi geldin bana...

duymak isterdim, anlık da olsa benim de sana iyi geldiğimi...
iyi ki geldiğimi hayatına...
gitmesini de bilirim...

her neyse, gereksiz uzattım...

seni seviyorum  "


dün gece yatarken, nedensiz aklıma takıldı bu şiir..adının, yazarının kim olduğunu bilmiyorum...yıllar önce ekşisözlük'te okumuştum yanlış hatırlamıyorsam..bugün google'dan aratınca tek kopyasının eski blogumda olduğunu gördüm..garip bir his, başka hiçbir yerde yok..bir daha paylaşmak istedim...nedensiz (valla)

2 yorum:

Uyumayan Ses dedi ki...

Valla deme bari, inanmadım ben pek :)

üç ünsüz içinde iki ünlü dedi ki...

:)nedensiz de sevilir :)